Di mana untuk mendapatkan topik

Lebih banyak pelanggan anda tahu tentang perkara yang anda tawarkan, lebih mudah bagi mereka untuk mempercayai anda. Anda telus, yang bermaksud anda selamat. Ini lebih dipercayai. Dan apa yang hendak dibincangkan, di mana untuk mendapatkan inspirasi dan, yang paling penting, topik untuk penerbitan? Mari kita bercakap mengenainya, berikan sumber idea dan formulasi khusus.

Sentiasa pertimbangkan dahulu setiap produk dari sudut pandangan soalan berpotensi khalayak sasaran anda. Ini adalah perkara pertama yang harus dijawab dalam siaran. Terdapat soalan yang perlu anda jawab pada peringkat pertama mencipta perniagaan. Mereka akan membantu dalam menyusun kumpulan topik awal.

Kami bertanya tentang perkhidmatan

Jawapan kepada soalan Senarai E-mel B2B ini akan membantu anda mencipta kandungan yang diingini tentang perkhidmatan. Untuk siapa perkhidmatan tersebut sesuai dan mengapa?

  1. Mengapa perkhidmatan tidak akan berfungsi?
  2. Perkhidmatan sebagai perkhidmatan: apa yang menanti pelanggan selepas menamatkan kontrak? Peta jalan interaksi anda.
  3. Apakah faedah perkhidmatan tersebut? Tanpa promosi diri terhadap pertimbangan penilaian atau kritikan terhadap pesaing.
  4. Mengapa kami menambah komponen baharu pada perkhidmatan?
  5. Apakah yang akan berubah dalam kehidupan pelanggan jika dia menggunakan perkhidmatan tersebut?

Berapakah harga perkhidmatan tersebut? Mari kita jelaskan dengan contoh, tetapi tanpa ilustrasi primitif pada cawan kopi, sila.Siapa yang membuat perkhidmatan ini? Bagaimanakah kita memilih pasukan dan mengapa kita boleh dipercayai? Bukan sahaja muka, malah personaliti.Bagaimana anda boleh berjimat? Program kesetiaan kami, yang benar-benar menguntungkan.Bagaimanakah kita membuat perkhidmatan yang sempurna?Bagaimanakah kami mengumpul maklum balas tanpa editorial dan nota?Bintang filem/blogger/ahli politik/orang penting untuk khalayak sasaran anda yang menggunakan perkhidmatan ini? Ia tidak semestinya milik anda.

Kami bertanya tentang produk

Senarai E-mel B2B

Kandungan “Produk” akan sentiasa berbeza daripada kandungan tentang perkhidmatan.Apakah produk anda terdiri daripada? Mungkin ada soalan berkenaan gubahan/penyiapan, senaraikan yang mana.Apakah ciri-ciri produk? Berikut juga senarai soalan dan faedah.Untuk kategori pengguna/pembeli yang manakah produk ini? Kami mengarang topik mengikut prinsip berikut: [Produk] [untuk orang sedemikian]. Contohnya: “Seragam sekolah untuk seorang gadis berumur 10-12 tahun.” Berdasarkan ini, kami membentuk beberapa topik yang mungkin.Adakah produk itu bermusim? Sebagai contoh, pakaian musim Nenpòt konpòtman nan voye luruh kanak-kanak: untuk tadika, untuk rumah, memasang “kapsul” untuk almari pakaian kanak-kanak.Apakah keadaan di mana produk itu digunakan? Contohnya, “Khemah yang sangat kuat untuk pejalan kaki yang melampau.”

By the way, kini barangan pelancong telah menerima tujuan baru – tentera. Itulah erkaitansebabnya seluar dalam haba, stokin, beg galas taktikal, tuala, pinggan mangkuk, pakaian secara amnya – semua ini kini juga dinaikkan melalui prisma manfaat untuk Angkatan Tentera.Oleh itu, dengan permulaan perang berskala penuh, “Epicenter” memperluaskan rangkaian jaket kalis peluru, pelepasan, pakaian seragam tentera, dan jaring penyamaran.

Kami merekodkan soalan dan penjelasan pengguna

Ketahui perkara yang asb directory mengganggu pembeli dan masih tidak jelas kepada mereka:

  1. Kumpulkan pekerja jabatan jualan dan tetapkan mereka tugas mengumpul soalan daripada pelanggan.
  2. SMMnyk, yang membalas dalam rangkaian sosial dan mel terus, boleh memberikan soalan teratasnya daripada khalayak.
  3. Atur sesi sumbangsaran biasa di mana anda membincangkan semua soalan dan kemungkinan format jawapan kepada mereka.

Satu contoh . Dalam akaun pengeluar kasut, terdapat sebarang foto dan video, kecuali foto dan video yang modelnya hanya berdiri dan foto panjang penuh. Tidak setiap pembeli dapat melihat bagaimana produk itu akan dilihat pada masa hadapan. Sebagai tindak balas kepada permintaan sedemikian, kedai sekali lagi menghantar video di mana kasut ditunjukkan pada ketinggian penuh selama kira-kira tiga saat. Dan apa yang anda perlukan ialah foto di mana model hanya berdiri tegak tanpa pose khas, dalam kedudukan pertama atau kedua kaki, dari sudut yang berbeza.Pada foto sedemikian, anda boleh menambah pilihan pakaian, gaya item almari pakaian yang berpotensi digabungkan dengan kasut sedemikian. Berikut ialah topik untuk penerbitan.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *