Natasha Wahid (WiderFunnel) im

Budaya korporat yang suka bereksperimen adalah faktor kejayaan nombor 1, termasuk dalam hal ujian. Natasha Wahid dari agensi pengoptimuman penukaran Amerika Utara WiderFunnel menerangkan dalam temu bual di SUMMIT pemasaran pertumbuhan 2019 mengapa kegagalan adalah penting dan percubaan adalah betul.  Dalam dunia yang penuh dengan metrik, menjadi semakin penting untuk menyampaikan cerapan ujian yang berkaitan dengan cara yang difahami oleh pengurusan. Dengan tumpuan pada pengoptimuman penukaran, WiderFunnel membantu jenama seperti Microsoft, HP atau Magento untuk meningkatkan hasil pemasaran mereka dan, dengan pasukan teratasnya di sekeliling Chris Goward, menunjukkan perkara yang penting semasa menguji dan mengoptimumkan.

Tiada kejayaan ujian tanpa minda yang menguji

Saya mungkin mendapat sedikit penolakan  Senarai Nombor Whatsapp untuk kenyataan itu. Di WiderFunnel kami melihat beberapa tiang. Kebanyakan syarikat kami melakukan perkara seperti melaksanakan asas teknologi yang berorientasikan proses dan kukuh atau membawa pakar yang sesuai untuk ujian. Bagi saya, budaya selalunya merupakan bahagian yang paling sukar untuk diselesaikan dan diperbaiki. Oleh itu, pada pendapat saya, budaya korporat adalah yang paling penting. Jika anda mempunyai budaya syarikat yang mengalu-alukan percubaan, ujian dan pembelajaran, anda sudah bersedia untuk berjaya. Sebaliknya, terdapat syarikat yang mula-mula perlu mewujudkan semula budaya jenis ini. Ini adalah sesuatu yang mesti diterima oleh setiap orang dalam organisasi pada satu ketika jika mereka mahu.

Pengurus mesti mengambil jalan

Senarai Nombor Whatsapp 1

Oleh itu, terdapat risiko untuk memusnahkan idea dan dorongan yang baik pada peringkat awal. Pada masa yang sama, pasukan ujian semakin berkembang. Kemudian orang menyedari bahawa idea mereka sedang diambil alih oleh orang lain. Itulah sebabnya penting bahawa pekerja dalam pasukan benar-benar mengikuti idea budaya prestasi. Tetapi itu the most important tips for on-site seo optimization  bahagian yang paling sukar, bukan? Pasti! Persoalannya ialah: Bagaimanakah keadaan ini boleh diperbaiki? Adakah anda mempunyai idea yang anda sebagai individu boleh berkongsi atau adakah rakan sekerja anda mempunyai idea?

Pengujian mesti mengambil kira fokus perniagaan

Sebagai alternatif, anda boleh cuba membina usa bu  kesedaran dalam syarikat. Jika semuanya masih sangat baharu, anda hanya memerlukan sedikit pembelian di sudut yang berbeza untuk memulakan permulaan yang lebih baik. Apa yang kami cadangkan ialah bermula di tempat yang anda jangkakan kejayaan terbesar berbanding usaha ujian. Jadi mengapa organisasi anda mempunyai program ujian? Jika tumpuan adalah pada pulangan pelaburan (ROI) dan meningkatkan jualan, maka anda juga harus mengambil kira perkara itu. Jika anda bermula di sana, anda boleh menunjukkan bahawa anda tahu cara melakukan sesuatu. Anda kemudian boleh menggunakan momentum ujian yang berjaya untuk menerangkan cara ia berfungsi dan berkata, “Jadi inilah yang kami lakukan, dan inilah cara kami menjadi lebih berjaya.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *