Pereka web yang dipilih dengan teliti

Tapak portfolio amat diperlukan untuk memburu pekerjaan dan mendapatkan pekerjaan sebagai pereka. Mungkin ramai yang ingin membuat laman portfolio tetapi tidak tahu jenis tapak yang hendak dibuat. Kali ini, bagi mereka yang mencari reka bentuk rujukan untuk portfolio mereka, kami akan memilih dan memperkenalkan 16 tapak portfolio bergaya dengan teliti untuk pereka web, jurutera hadapan dan artis. Kami berharap anda akan melihat tapak berkualiti tinggi kami dan menggunakannya untuk mencipta tapak portfolio anda sendiri. Bagi mereka yang ingin mendapatkan pekerjaan atau menukar pekerjaan sebagai pereka web Orang yang bimbang tentang “Saya mahu portfolio saya diperbetulkan” atau .

Memperkenalkan artikel yang akan membantu anda membina portfolio anda

 

“Apakah jenis kemahiran yang sedang diminati di tempat Ketua Khas  kerja.” Adakah anda ingin menggunakan ReNew , ejen perubahan kerjaya yang pakar dalam pencipta, dikendalikan oleh syarikat pengeluaran web LIG . Dikendalikan oleh LIG, sebuah syarikat pengeluaran yang telah menjalankan perniagaan selama 18 tahun dan telah memenangi pelbagai anugerah antarabangsa. Dari perspektif syarikat produksi, kami menyediakan sokongan yang murah hati seperti pembetulan portfolio dan penyediaan temu duga. Kami juga boleh memperkenalkan peluang pekerjaan yang tidak memerlukan pengalaman dan peluang pekerjaan yang tidak didedahkan. Perkhidmatan ini percuma untuk digunakan, jadi jangan ragu untuk mendaftar. Daftar secara percuma di ReNew senarai kandungan [ dekat ] 16 tapak portfolio yang bergaya Portfolio Kazuki Noda Studio S5.

 

Petua untuk membina portfolio

Ketua Khas

reka bentuk tashi ISABEL MORANTA Portfolio Hisami Kurita Ryo Hashimoto Taro Yoshimura minico Portfolio Sabonte  | salah taip Petua untuk membina portfolio Memperkenalkan artikel yang akan membantu anda membina portfolio anda Akhirnya *Terakhir dikemas kini: Dikemas kini kepada maklumat terkini pada 5 Ogos 2024 16 tapak portfolio yang bergaya Portfolio Kazuki Noda Portfolio Kazuki NodaPortfolio Kazuki Noda Ini adalah tapak portfolio Kazuki Noda, yang aktif sebagai pereka visual dan pengarah seni. Terdapat banyak ciri menarik di keseluruhannya, seperti awan secara beransur-ansur hilang apabila anda menggerakkan kursor ke atasnya, susun atur bingkai demi bingkai dan hakikat bahawa anda boleh menukar ton warna menggunakan palet warna di sudut kiri atas. Studio S5 Studio S5Studio .

 

Nakayoshi Design Atsushi Ogi

 

S5 Ini adalah tapak portfolio Shogo Tabuchi, pengarah  Como auditar a túa estratexia de adquisición de pago? seni dan pereka interaksi yang telah memenangi pelbagai anugerah reka bentuk. Tapak galeri ” S5-Style ” juga dikendalikan. Penggunaan warna yang mengagumkan dan pandangan dunia yang menyerupai angkasa lepas adalah menarik.

Visual, pengeluaran dan bunyi yang dinamik dan indah yang mengingatkan masa terdekat mewujudkan rasa rendaman yang kuat dalam ruang. reka bentuk tashi reka bentuk tashireka bentuk tashi Ini ialah tapak portfolio Tashi, seorang pereka dan ilustrator bebas yang berpangkalan di Tokyo. Ilustrasi comel dan skema warna membuatkan anda berasa lembut dan hangat. Saya merasakan bahawa tapak itu menggunakan video pada perkara penting, yang membantu menyampaikan pandangan dunia dengan lebih baik. Visual utama adalah indah kerana ia merangkumi konsep “berfikir, mencipta dan menyimpan.”

 

Laman Rasmi KODO NISHIMURA

IS Ini adalah tapak portfolio pereka Perancis  america email list ISABEL MORANTA. Fon serif dan gambar monokrom yang diletakkan dengan berani mencipta kesan yang bergaya dan sejuk. Interaksi yang berputar seperti kiub apabila anda menuding pada teks adalah menarik dan bergaya. Imej panjang menegak juga tersebar di seluruh skrin, memberikan kesan yang mudah tetapi dinamik. Portfolio Hisami Kurita Portfolio Hisami KuritaPortfolio Hisami Kurita Ini ialah tapak portfolio Kuri-chan, seorang jurutera hadapan di LIG kami . Warna-warna pop yang berwarna-warni, fon dinamik dan animasi yang suka bermain sangat mengagumkan.

 

PORTFOLIO KUON YAGI

Ia penuh dengan keseronokan, dengan ciri seperti membenarkan anda mengintip hanya sebahagian daripadanya apabila anda meletakkan kursor anda padanya, Dan Kerja dan kad muncul, membuatkan anda ingin mengklik dan meneruskan. Setiap halaman yang saya lihat penuh dengan keseronokan, dan saya merasakan bahawa ia adalah portfolio yang membuatkan saya ingin melihat setiap butiran. Ryo Hashimoto Ryo HashimotoRyo Hashimoto .

Ini ialah tapak portfolio Akira Hashimoto. Ia adalah tapak yang mempunyai kesan. Di mana karya model 3D yang unik dipaparkan dengan herotan tajam pada latar belakang hitam. Karya yang disiarkan di sini adalah semua yang membuatkan anda tertanya-tanya. Bagaimana mereka boleh membuat kerja sedemikian…” dan saya mendapati diri saya sentiasa mengklik pada “SETERUSNYA” untuk melihat jenis kerja yang boleh saya lihat seterusnya. Saya juga tertarik dengan fakta bahawa tapak portfolio tidak bercakap tentang karya. Taro Yoshimura.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *