Penjelasan asas yang mudah difahami seperti harga, fungsi dan faedah

Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, terdapat banyak langkah untuk membangunkan perkhidmatan e-dagang dalaman. Salah satu platform paling terkenal untuk membina perkhidmatan e-dagang anda sendiri ialah Shopify. Kali ini, kami akan memperkenalkan kelebihan, kekurangan dan ciri menggunakan Shopify. Kami berharap ini akan membantu mereka yang mencari platform EC terbaik untuk syarikat mereka. jadual kandungan [ dekat ] Apa itu Shopify. Kelebihan Shopify Dilengkapi dengan fungsi asas yang diperlukan untuk perkhidmatan EC Boleh diperkenalkan dengan kos rendah Sangat berskala Boleh dikaitkan dengan pelbagai perkhidmatan luar Templat reka bentuk yang kaya Pengurusan inventori dan penghantaran .

Sesetengah fungsi tidak disokong dalam bahasa Jepun.

 

yang mudah Kelemahan Shopify Kemahiran pengekodan Fungsi Pangkalan Data E-mel  mungkin diperlukan Sesetengah fungsi tidak disokong dalam bahasa Jepun. Ciri Shopify kedai dalam talian Pembayaran Shopify Apl pengurusan jualan kedai POS Lite Menjawab SPR rentas sempadan pemasaran Pelan harga Shopify Kos permulaan Kos bulanan Mengenai rancangan Shopify Plus Membandingkan Shopify dengan platform lain Contoh penggunaan Shopify Francfranc pergi kari Contoh pembangunan menggunakan Shopify di LIG ringkasan Apa itu Shopify. Sumber: laman web rasmi Shopify Shopify ialah platform e-dagang berasaskan langganan yang membolehkan anda membangunkan tapak e-dagang dengan mudah tanpa sebarang pengetahuan pengaturcaraan . Ia digunakan oleh pelbagai pengguna, daripada pemilik perniagaan individu kepada syarikat baru kepada syarikat besar, dan menurut maklumat di laman web rasmi , ia digunakan oleh lebih daripada berjuta-juta kedai di lebih daripada .

Kemahiran pengekodan mungkin diperlukan

Fungsi Pangkalan Data E-mel

175 negara di seluruh dunia. Ciri lain ialah anda boleh menggunakan Shopify POS untuk menjual bukan sahaja di kedai dalam talian tetapi juga di kedai fizikal. Kelebihan Shopify Dilengkapi dengan fungsi asas yang diperlukan untuk perkhidmatan EC Shopify mempunyai fungsi asas yang diperlukan untuk mengendalikan perkhidmatan e-dagang , seperti fungsi pendaftaran produk, fungsi pembayaran, borang pertanyaan dan fungsi SEO . Terdapat pelbagai jenis kaedah pembayaran untuk dipilih, termasuk kad kredit, pemindahan, PayPal, Amazon Pay dan Apple Pay. Di samping itu, kerana anda tidak perlu mengontrak pelayan atau domain anda sendiri, anda boleh menyelamatkan diri anda daripada masalah menyewa pelayan atau memperoleh domain sendiri. Boleh diperkenalkan dengan kos rendah Pelan Asas Shopify yang paling berpatutan boleh didapati daripada 3,650 yen sebulan, dan tiada kos permulaan, jadi anda boleh melancarkan.

Kelemahan Shopify

 

perkhidmatan e-dagang dengan mudah. Selain itu, yuran AI yana taimaka muku ku zama ƙwararren ƙwararren masana’antar ku  pembayaran adalah rendah berbanding dengan platform lain. Sebagai contoh, bayaran apabila membayar dengan kad kredit menggunakan Shopify Payments, perkhidmatan pembayaran yang disediakan oleh Shopify, adalah seperti berikut. Visa/Mastercard/JCB (kad domestik): 2.9%~3.55% Kad yang dikeluarkan di luar negara (American Express, dll.): 3.75% hingga 3.90% *Tertakluk kepada perubahan bergantung pada pelan Selain itu, tiada yuran pemindahan atau yuran transaksi pihak ketiga apabila menggunakan Pembayaran Shopify. Mengenai harga, terdapat jadual di penghujung artikel ini yang membandingkan harga dengan platform lain, jadi sila rujuk juga. Sangat berskala Shopify mempunyai aplikasinya sendiri, yang merupakan sambungan, yang dibangunkan oleh pihak ketiga. Tersedia daripada Shopify App Store, terdapat lebih 8,000 jenis apl sambungan pada masa penulisan. Ia sangat boleh disesuaikan, membolehkan anda menambah fungsi yang tidak termasuk dalam fungsi asas. Boleh dikaitkan dengan pelbagai perkhidmatan luar Anda boleh mengharapkan.

 

Pengurusan inventori dan penghantaran yang mudah

untuk meningkatkan lagi jualan dengan membina saluran america email list  omnic yang boleh dipautkan ke SNS seperti Facebook, Instagram dan TikTok, meningkatkan bilangan titik hubungan dengan pengguna yang menjadi pelanggan anda. Selain SNS, ia juga boleh dikaitkan dengan tapak e-dagang sedia ada seperti Amazon, Rakuten Market, dan eBay. Selain itu. API Shopify membolehkan anda memaut dengan sistem luaran seperti alat MA, alat pengurusan tugas dan CRM. Meningkatkan kecekapan pelbagai tugas seperti pengurusan pelanggan dan pemasaran. Templat reka bentuk yang kaya Shopify pada asasnya boleh dibina tanpa kod, jadi anda boleh menerangkan perkhidmatan EC dengan mudah dan cepat walaupun tanpa kemahiran pengaturcaraan.

 

Templat reka bentuk yang kaya

Ia juga mempunyai banyak pilihan templat reka bentuk. Menawarkan lebih 100 templat yang boleh disesuaikan. Mereka yang tidak mahir dalam reka bentuk pun boleh menggunakannya dengan yakin (*Ketika artikel ini ditulis. Terdapat 12 templat tersedia secara percuma). Pengurusan inventori dan penghantaran yang mudah Kami mempunyai skrin pengurusan kami sendiri untuk pengurusan inventori dan penghantaran. Dan juga boleh mencetak label penghantaran dan mengeluarkan nombor penjejakan. Memandangkan pengurusan pesanan dan pengurusan penghantaran boleh diuruskan bersama. Ia juga mempunyai mekanisme untuk mengelakkan peninggalan dalam penghantaran. Jualan dan inventori e-dagang boleh diuruskan dengan mudah daripada apl telefon pintar. Jadi anda boleh menyemak status tapak web syarikat anda pada bila-bila masa. Di mana-mana sahaja. A.D. Kelemahan Shopify.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *